söndag 21 oktober 2007

Bizarre Love Triangle

Men grattis !
Nu går det skitkasst med "novellen" (tillåt mig att skrika :SÄLLAN!!!!).
Jag har helt slut på ord, det är lite irriterande, början är ju bra och så men när jag börjar skriva ngt nu så låter det bara som om jag går i 3:an. Jippie.

Var på väla idag med ms C, älskar henne. Min bästa vän ju, henne har man kul med och kan snacka med. På väla så träffade vi "våra pojkar"; mr S, mr D och mr A.
Vi hade skitkul, jag hittade en snygg jacka. Och mr A testade en "korsett", haha ! Dude, you can always make me laugh.

Och det hände lite saker i fredags, INTE sådana saker utan, fick mer reda på att allt inte var/är som jag trodde, om kärlek och sådant.
Men men, jag klarar mig ju. Det har jag alltid gjort och jag har några underbara vänner (och familjen såklart) som uppväger det hela.

Nej, nu ska jag lägga in/ner/på låtar till min Mp3. Bara New Order, tack !
ha det gott. / Ont-i-ryggen-och-ska-gå-upp-klockan-06.10-i-morrn-Hanna !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena bruden! du är ju skithäftig ju ! Keep up the good work !

Anonym sa...

Ta det lungt, sitt när med din novel och läs igenom den, sen kommer du inte på något så vänta tills det kommer fram, tvinga inte fram det./S-Ompilompen