måndag 22 oktober 2007

Stressad och Dödstrött som ett mufflon.

Hejsan !

Såg på en läbbig film i lördags, den hette 28 dagar senare och just nu pallar jag inte berätta vad den handlade om. Men den är bättre än den låter på recensioner
Så på söndag morgon var jag ensam hemma och visste inte att Tilda (som är min katt) var hemma så jag hörde lite ljud och blev skitskraj ( ingen kommentar på det, tack !)och gick runt med kniv ( ta't lugnt, det är inget jag har för vana att göra), men sen såg jag Tilda och lämnade kniven i badrummet. Mamma blev nog lite förvånad när hon hittade den. Men då var jag ju inte hemma utan på väla.

"vi insjuknar i våld
Sen när polisen kommer så får dom sex skott genom vindrutan på volvon
Å kula genom motorhuven, ut genom ratten
Genom snuten som satt där och han bakom blev skjuten i axeln
Stapplar ut och stupar i backen
Tappar vapnet som avlossas så kulan studsar
Han blir skjuten i nacken,jag har en attityd som avgör vem som du dör av
När folk uppfattar den, ser sig omkring, rasar ihop, å dör"
Loop Troop - ring snuten

Prao idag, på Helsingborgs Dagblad, javisst. Jag har ännu inte sagt att vi inte har HD hemma utan DN, vill ju inte verka som en "förrädare". Men vi är fem som praoar där, alla går vi i nian och jag har fått bra kontakt med dem. Känns rätt gott.

Jag har precis klarat av prao-frågorna från våra "tappra SO-lärare", de säger ( och med det så menar jag mr E) alltid "mina Juveler" och på pappren vi får står det alltid : lycka till nu, våra tappra kunskapskrigare. Jag och mr A hade lite kul åt det och sa att "du är en kunskapskrigare och det är din mamma också"....
ska pysa, köpa fryst mat till prao nu .. ha det Ciao !

Inga kommentarer: