tisdag 23 oktober 2007

iklädd ninjadräkt och fotboja


Hej.
Var på min skola idag, vi (ms M, ms J, ms L och mr T) skulle intervjua elever och lärare om skolans hemsida. Jag hade jättekul ! Men det är nog den bästa prao jag någonsin haft, och allt p g a umgänget. Vi har så jävla kul och det känns som om vi har känt varandra i flera år !
Jag kom på att jag har skrivit en sak här och sen visat det för en person och att det kanske inte var så jävla smart. Men nu är det gjort, the point of no return.

Det var länge sen som jag pg:ade Seafight. Får nog ta och göra det snart, och det är nästan att jag får lust att åka till geck ( och jag vill inte ha några kommentarer på det, för jag VEEEEEET! ) och seafight'a lite. Men jag är nog inte välkommen där längre, jag och ms M gick ju dit en gång och då skrek vi : FREAK! när vi gick ut, vi skulle träffa några kompisar som var där.
Som vi skrattade, nej vad jag är taskig nu. Haha!
Hanna på vift.

Is not that you didn't know that, I said I love you and I swear I still do. But it must have been so bad.
Jag pallar inte göra något i helgen, måste ta det lugnt ju. Nästa helg kommer Randers och då är det rajraj i tre dagar och två nätter. Och just nu har jag inte lust med någonting. Utom kanske att lyssna på New Order och spela the sims.
The sims är också ett jävla spel, jag menar det är ju nästan bara gjort för ledsna tonårsflickor ( jag hatar ordet flickor by the way) som har för mycket fritid och ständiga kärleksbekymmer. Jag menar, man skapar ju sig för fan en egen familj (!!!), en egen värld som man kan bli rik, snygg, älskad, uppskattad och behövd i. Hur hemskt är inte det egentligen? ! Och finns det ens några killar som har the Sims, all creds to them if they do exists.
Och jag menar inte att jag tycker det är fel att spela the sims, jag gör det (spelar det alltså) och jag tycker att det är rätt kul. Jag passar heller inte in exakt i den bilden jag precis målade upp framför mina egna ögon, jag är inte ledsen ( jävligt glad för det mesta, men kan låta rätt neg. Får ofta höra att jag ska vara mer positiv i skolan ... Dude, What a fuck ?), och jag är ingen
jävla fucking flickstackare !
Okej.. jag vet att jag spårade ur där men jag kom in på en annan linje i skallen och det var lite svårt att formulera exakt vad jag tänkte, i och med att det är bilder inblandat. Hemmagjorda sådana.

Ojsan, Tilda is awake...

ska shake my ass a little bit, with the sounds of World(in motion) by New Order (SÄLLAN!!)
Ciao / hannaelbanana

Inga kommentarer: