lördag 27 oktober 2007

Lövbiff och pommes

Ma-ma-mamma scan med bacon kyckling och kött
Ma-ma-mamma scan, kött från djur som har dött.

Jag hade så sinnessjukt kul igår. Var med ms C och ms O, vi lagade mat och stack till kina.
Där hittade vi några andra guy's. Vi spelade pingis och jag och ms C höll på att skratta ihjäl oss! Haha ! Sen sjöng vi lite och gick hem till ms O. Där vi skulle sova. Ms O brukar oftast somna kl 22.00. Så ms C sa att hon skulle få 20kr om hon var vaken till 03.00. Hon klarade det för att vi puttade på henne och för att vi kollade på Cayote Ugly. Innan dess så busringde vi lite... Haha! " erkänn att du börjar bli nervös nu, jag hör det. Och kom inte och säg emot, jag har läst psykologi så jag vet mer än dig.." Så kul vi hade!

Nej, nu ska jag kolla på roliga klipp och skratta, see ya!
/ hanna

Inga kommentarer: