tisdag 22 april 2008

And they both ride off together.


Jadå!
Fick lite kommentarer på mitt förra inlägg. varan det på en stod; Snacka om o va avis, sticker någonstans i ögat kanske....?
Hahah, först;
JA jag är så sjuuuuukt avundsjuk på Bella! Jag VILL OCKSÅ vara en korkad överklass Barbie! Fan, det är min STÖRSTA dröm ju! ( Hoppas att du som skrev kommentaren fattar att detta är irioni!)

Sen; Det var inte precis en så drypande kommentar som du trodde att det skulle vara, antagligen just för att du verkligen trodde att en sådan kommentar var ny på något sätt. Men det är den ju inte, en sak jag bara undra: exakt VAD finns det att vara "avis" på gällande Bella?
Jag hoppas verkligen att du läser detta, du som kommenterade.

I alla fall så har dagen gått rätt bra, var tvungen att åka till stan idag, även fast jag var/är sjuk. Mr D.S fyllde år i lördags, så jag och Mr A.G åkte och köpte ett paket. Det var kul, tack Mr A.G du är skoj!
Har börjat förbanna mig själv för att jag missade de 4 första avsnitten på "A Diary of a CallGirl" (går på femman på söndagar), såg det första gången i söndags. FETT BRA!
Låter kanske segt, men det är nice! Tycker också om Billie Pipier, skådespelerskan.
Nej, nu ska jag plugga hårt som fan, vill ju gärna ha godkänt på matte nationella på torsdag..
/hanna H.I Andersson

Inga kommentarer: