söndag 6 april 2008

Figured you out.


Det var nice-ela idag. Kände mig väldigt hemma hos tha woman vi var hos, jävla nice lägenhet. Det var givande och fett nice. Mitt ordförråd är inte på topp nu och "nice" är nog det enda jag kan säga om idag. FETTNICE (ela)!

I alla fall så kom jag hem ju efter en liten 6timmars snack och lite flum, lite trött men helt ok. Skulle göra läxan (mer eller mindre) men det visade sig att jag hade glömt det pappret också. I skolan antar jag. Jag börjar glömma en hel del men det löser sig, bara man inte går till överdrift, känner inte att jag behöver nämna några exempel (host host).

Ser på en sjukt roligt video och garvar varje gång (http://www.youtube.com/watch?v=qRuNxHqwazs). Skitkul-ela!
Annars så har min bror (Jesper) fått mig intresserad av "varan tv"- videos på youtube. De är rätt nice faktiskt, den om nordman är kul (http://www.youtube.com/watch?v=LX_d7EhN8Ks). Okej, det är nilecity men ok...(det är kul att de gör en liknelse mellan en cockerspaniel och Lisa Ekdahl..)
I alla fall så är väl allting helt ok, men jag funderar på att ta mig den långa och mödosamma (och fruktansvärda) vägen ner för trappan och in i köket för att ta ett glas svartvinbärssaft.
OOOOoo, jobbigt!
Puh, man blir ju fan svettig bara av att tänka på det.
Nej, det måste göras, men ha det gott allihopa, tack för idag. Ciao / Hanna H.I Andersson

Inga kommentarer: