lördag 12 april 2008

Frekvens = svängningar per sekund.

Jaha.

Gårdagen var rätt nice faktiskt, skola och sen ner till en annan skola där vi blev ja; utslängda. Skit samma vi fick gjort saker ändå och det är vad som räknas! Efter det var det tillbaka till min egen skola igen och bla bla bla spanska och ett utbrott och sen slutade vi. Min vän gjorde en sak mot/till mig (som egentligen var det bästa hon kunde ha gjort och hon gjorde vad jag ville men inte kunde...) som fick mig att slå henne i huvudet med en bunt papper samtidigt som jag skrek/sade att hon var cp. Bra gjort Hanna! Not. Skit samma, hon fattade och det är helt chill.
Efter detta var det hem och duscha, fixa sig och sen hade vi i Flax disco för först låg- och sen mellanstadiet. Detta var faktiskt riktigt kul! Ont i fötterna som fan, ont i knävecket idag och ja. Men det var kul! Innan discot klättrade jag, Ms J.L och Ms O.G upp på taken på matsalen och fixade lite saker. Jag var pissrädd och sa till Bato att han skulle säga till våra föräldrar att vi dog modigt. Vet inte om det skulle ha hjälpt någon men ändå, trotts allt (rädsla, blåst, höjdskräck och det faktum att vi satt på skolans matsalstak och var ca 15m uppe i luften) så dog vi inte. Uppenbarligen...
I alla fall så var det skoj att ordna ett disco, jag lekte match maker 58 (som Mr A.G skulle ha sagt på tyska) och gjorde en tjänst åt en vän. Så kan det gå ibland.
Vi fick en mongo-liten rast att käka och beställa mat på och sen var det igång igen men nu med mellanstadiet. Jag kom hem (efter att ha städat till 00.00) halv ett, helt slut och så säger mamma: det finns mat dr nere om du inte har ätit, ska jag värma den åt dig?
Min mamma alltså, hon är bäst och snällast!
Ingen mer mat (hade ätit pizza på rasten) och jag gick och lade mig.

Nu sitter jag hos min kompis och skriver från hennes dator, hon är där nere och käkar och vi har precis kollat på Doctor Who. Hon börjar gilla det och jag har visat henne min favorit mening: "Mister Sneed, for shame, how many more times? It's unGodly"... Det är svårt att SKRIVA den rätta accenten som gör det hela sinnessjukt kul.
Nu är jag ju i hennes rum och jag älskar detta rum! Det är fullständigt täckt av affischer, på band, på skådespelare, från filmer, konsertbiljetter (visserligen "bara" två MEN HALLÅ!) och en kanin (levande) i bur på golvet. Käraste Chili, min väns soulmate, du är SILLI!
Jag upptäckte en sak. Precis, alldeles nyss. Oj. Måste fårga Ms E.L en sak...

See Ya / Hanna H.I Andersson

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag vet vad du upptäckte och jag skäms :p men jag har lagt det bakom mig så.
Tack för idag by the way det var skitroligt och serien var bättre än vad jag trodde :D jag vill faktist se vad som händer det med alien ahahah :p <3