tisdag 8 april 2008

nivå 7 på Bippan idag...


Don't want to wait for you in this black hole of emptyness,
the empty child.
inside of me, she's laying there. Ready for the next bump the next laughing face the next fist.
Ache from every corner of my body, inside, outside. It's all the same.
Just waiting for you to bring this little empty girl inside of me to life.
Help her to live. Help me to love again.
From the first moment I saw you in that room.
I knew. You're my secret.
In my daily dreams holding me, tight. Feeling your heartbeats.
Feel your fingers on my skin.
Sience? Who cares?
When your in my head I'm a better person,
I'm comfortable with myself.
I'll make a stand right here and now, if you come.
Doing everything, just if you'll be mine.
I had tried to forget about you, can't. Spinning around, your face and being won't leave me alone. Am I just a nobody?
Hate that thought.
When you say my name,
that little girl inside of me is listening.
Listening and moving.
Living again.

Come! Be mine!

I ain't no silly hoe!
Annars är väl allt bra, samtal i morgon. Tror att det kommer att gå bra, kan nog redan förutspå vad Mr Lärare M kommer att göra när vi kommer till matte-biten.
Nämligen: Kolla på mig och le, jag kommer att le tillbaka och sen kommer han att lägga av ett asgarv och säga att jag är som han när det gäller matten; Vi HATAR det!
Haha, han är fan i mej bäst!
Annars så kommer ju samtalet att gå bra, antar jag. Han kommer nog (Mr Lärar M) påpeka att jag har en speciell (inte så speciellt vänlig) relation med två personer. Det vill säga: jag stör mig på dem och har svårt att gömma det för Mr Lärar M.

Idag på idrotten var det Bip test som gällde, jag var antipepp, trött, hade nageltrång och allt var bara piss. Jag klarade nivå 7! Fasiken vad stolt jag är! Underbart! De andra gångerna har jag fått typ 6, och dött på kuppen. Nu fick jag 7 (hallelulja och änglakör) och jag var inte ens pepp eller något, en nivå från VG! Tänk om jag kommer att komma upp till nivå 8/9 när jag är pepp och allt är superb! Perfekt!
Efter biptest hände några saker och, ja.. Jag älskar dig Ms E.L! Älskar dig Ms F.L!
Nej, efter skolan var det ju tänkt att jag skulle jogga men eh NEJ TACK! Jag var kycklingben efter biptestet, it's some sick shit man!
Så jag gick hem och hej hej mamma och pappa!
Snackade en halvtimme med Ms O.G (sjuk, krya på dig love) och ja, skoj! Vi i Flax ska ju hålla i disco för the mini-kidos på fredag, herregud vad stört.
Pengar till Italien i alla fall^^
AAah, det är nice att driva med vissa individer och jag gravar och ja, skåningar alltså. Hehe! Lätt nice-ela!

Hanna: Men Ms E.H, har du missat bolibompa idag?
E.H: Ja, vad hände?
Hanna: Ja, bamse kom och dödade alla och sen däckade han medans björne från magasinet drog tre linor kocks och det blev en ravefest..
E.H: Hahahaah, Du är ju sjuk hanna!
Hanna: Klart jag är, man heter ju inte Hanna för inget...Men Bamse är fan bra. Förlåt Bamse för att jag drev med dig. You're my hero! Bäst fan!
E.H: Jadå! Lätt kung!

Haha, ja fett! Nej då, nu ska jag dra! Ciao.
(Jag har skrivit det högst upp..)
/ Hanna H.I Andersson

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tackar veerkligen för idag, du ärbäst hanna <3