måndag 16 februari 2009

Kiss me beneath the milky twilight!


mkej. alltså, en sak i taget.

Lördag:
Oh yeas. Lördag var en dag som blev en kväll som blev en natt. Jag gillade alla hjärtans dag för en gångs skull.
Jag sms:ade en vän och skrev saker som kommer ut när man inte kan hålla det inom sig längre, typ när man är full. Men jag tror att det var bra ändå att någon som jag tycker om fick veta det och inte någon som jag inte känner så väl.
Senare blev det nattmat på Statoil och jag voltade med Felicia i snön, det gick sådär bra. När jag senare stapplade in innanför dörren till mitt hem var klockan två och jag kom på att jag skulle upp kl åtta. yes.

Söndag:
När klockan ringde på söndagsmorgonen ramlade jag in i väggen när jag skulle stänga av den, därav ett fett osynligt blåmärke på min arm.
Jag gick upp lite senare och stack till GA. Där förberedes ett speciellt möte och ja, det var ett bra möte. Lite ledsamt dock eftersom en del ska "sluta", eller vad man ska säga.
När jag kom hem därifrån gjorde jag inte så mycket, på kvällen bad jag mamma klippa mitt hår. Lite grand sådär. Men icke, hon klippte asmycket och vi bråkade. Ganska mycket.
Jag fick ett sk breakdown och grät och skrev saker till folk på msn. Saker som egentligen aldrig har blivit sagda. Inte till någon utanför familjen i alla fall.

Idag:
Jag åkte till kopparmöllan vid två och sökte jobb, lämnade in mitt CV. Tog bussen hem med Carro och nu har jag varit hemma ett tag. Kopparmöllan ringde mig precis och nu har jag typ fått jobb! De ska "testa" mig på onsdag, kl åtta (YES! Not.) och se om allt funkar bra och om jag har alla får i hagen, så att säga.
Alla getter på taket, so to speak.

Men det är bra, jag ska också träffa Caroline ikväll!
/H

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis till jobb :)