onsdag 25 februari 2009

Erathia, i'm going to rule U!


Lolz, bilddagboken är lagg-palace numero uno!
Jag ska se Dia Psalma på the tivoli om en vecka (så spontant och helt underbart!) och i hellgen blir det kanske fröken J? Meeen, jag vill jobba, hade planerat att jobba denna helgen och inte nästa, det blir jävligt drygt. Men det funkar inte om de inte ringer mig och undrar om jag kan jobba. Typiskt. Jag viiiiill!
Har fan haft koden för bananer i huvudet sen förra helgen!
PHOENIX ska till Siesta! Sweeeeeeeet Jesus! Jag älskar mitt liv så mycket just exakt nu!
Fattar ni hur mycket jag längtar?! Spräck inte min sk fantasibubbla nu.
Jag förknippar Siesta med frihet och oändlig "chill-ness", man gör lite vad man vill. Sitter på en öl back utanför tältet, snackar, lyssnar på musik, bjuder in folk till ens tält. Snackar med random människor, köper mat på netto (siri berättade) och ja, ingen som säger vad du ska göra, man är totalt sin egen, utan stress och krav.
Fan, Utopia.

Jag pratar med en trevlig kvinna, vi ska sätta upp en sak.

X säger:
ofta vi ska klättra dit. vet du hur hög den e kvinna ?
Hannush.- säger:
haha, jag har kollen
X säger:
asså de går inte haha
Hannush.- säger:
haha lolx. det går.

Vi får väl se, jag är för.
/H

Inga kommentarer: