söndag 22 februari 2009

Snö-

Oh yes.


Det har varit ett relativt smärtfritt lov som förflutit. Jag har tillbringat ännu en kväll/natt med gamla sköna vänner. Dock ledde detta till en sådär trevlig upptäckt; någon har råkat bränna ett hål i min jacka, huvan Med en ciggis, känns sådär kul...
Jag var på Väla med två vänner och köpte mig en mp3 som gick sönder dagen därpå. Mp3 spelare + Hanna = dåligt.
Den här trevliga kvällen ledde senare till ett midnatts-snöbollskrig, sånt gillar vi. Alla föds lite på nytt när det snöar. Kramsnö och kväll, när det fortfarande är plusgrader ute och det knakar när man går. Då är det ok att vara "barn igen", man suddar ut den lite hårda tonårs-på-väg-att-bli-vuxen- fasaden, man leker med snön.
Igår träffade jag också några vänner, vi såg träffades på City Gross och jag och Carro välkomnades med snöbollar. Jag tog med snö in när där de andra trodde de var säkra. Icke sa Nicke, haha!
Senare efter filmen och skratt skildes vi åt, jag och Caroline drog hemåt tillsammans, och det snöade fortfarande. Jag har nog aldrig varit med om så mycket snö i februari i Skåne. Vi rullade oss i snön, jag hade endast tights på mig, och en tunika (jacka och sådant med, men det är en kort jacka) så när jag rullade mig i snön blev det kallt. Men jag skrattade hela vägen ner och när vi hade snöbollsfajt, jag och Caroline.

Nej, nu ska jag röra på mig ganska mycket. Vi ses./H

2 kommentarer:

Sofie sa...

Du verkar ha så jävla roligt varje gång du hänger med dina polare. Jag måste uppenbarligen byta ut stora delar av min umgängeskrets.

Hannushka sa...

haha! Jo, men vi har det jäkla trevligt. men ja, ibland är det ju mindre kul men inte ofta, kanske är det för att vi är random?
:D
Det enda du behöver göra är att freaka loss och se om dina vänner gör samma :D