lördag 14 februari 2009

Let's go to a rave and behave like we're tripping..


Mitt mål är lite att se ut som Kate Ashfield (?) ser ut i "Secret Smile", men jag vet inte hur jävla bra det kommer att gå, jag önskar att mitt hår tålde lite mer och att jag hade hennes blonda hårfärg. MEN nu håller jag på och se om jag+"sne"-bena = sant.
Så, skratta inte åt mig, jag har haft lugg (vanlig) och sicksack- bena i hela mitt 16åriga liv och nu försöker jag mig på en förändring. Det värsta hade ju varit om resultatet blir att jag ser ut som en 12åring. Det räcker med att jag är kort.. och ser allmänt barnslig ut...
Fan, jag gillar inte att ofta tänka: ser jag ut som en kille? eller som en 12åring?!
Sen har jag också fått höra att jag ser ut som arton, jag blev väldigt lycklig då eftersom personen som sa det var två år äldre än mig.

Jag är på festhumör och det kanske händer något åt det hållet ikväll. Det gillar jag, jag har längtat efter något åt fest-hållet.
Mina läppar är nariga och jag fryser, ryser och ja; jag lyssnar på "Zombie" igen. Kom just på att början är med i "Twilight", men fuck it!
Nej, jag måste checka mitt hår nu, jag gillar det här med sidbena, vi syns!

/ H

Inga kommentarer: