söndag 1 februari 2009

lghet.

jag ser på top modell och bloggar samtidigt, det är lite dömt att misslyckas...
Nu är det reklam, jag bör diska mer..Fy fan för att diska hela tiden, och i morgon är det friluftsdag, och Linnea O's födelsedag. Vi ska åka skridskor och bowla, jag är glad över att Josse. S berättade att hon var sådär bra på bowling, eftersom jag alltid är sämst när jag har bowlat med mina vänner, nu kan jag vara dålig MED någon, haha!
Pappa kommer och hämtar mig kl sju, jag vill hinna se lite av "Merlin" så jag bör diska nu.. See ya!
Btw; Nigel Barker är snygg, Snigel Snarker..
Btw2; Jag såg på The Anchorman igår, den är skitrolig! Jag satt och skrattade för mig själv hela tiden:
- i have a hangover, what a party it was last night, i drank so much..
- yeah, I ate a whole candle, that was a party!
Man bara, mkej;du åt ett helt ljus...
/H

Inga kommentarer: