tisdag 17 mars 2009

The angels have the blue box!


...Baby, I think I'm going crazy. Why should I be sane without you?...

Då var våren här igen, när det var soligt ute idag trodde jag att det var en lögn. Eller en illusion. Kalla det vad du vill. Det kändes inte verkligt att nu -äntligen- har våren kommit hit. Jag menar att; det kändes i hjärtat/kroppen att den var här.
Soligt hela dagen, behövde inte ta på mig jackan, jag är lycklig, det är vår!
I morgon ska jag kanske baka med en Knorr, senare blir det in till stan, GA och Popcorn vid sju? Det ska bli fett med trevligt!
Jag vill bara upplysa folk om att jag fyller 17år om cirkus 16 styck dagar!

Nej, fifan vad tråkig jag är!
...
Vi hade uppspel på dockteatern idag, med "Det är okay att vara Gay"- En modernisering av Den fula Ankungen.
Det gick ganska bra, tror jag. Men nu kommer det sega; vi ska berätta om hela grejen (som en muntlig projektrapport) inför hela klassen, jag citerar Emma: *
jag känner hur hela min värld blir ett enda stort "..okej..."*
Jag fattar ju meningen med det, men ändå inte. Vi ska ju senare ha samtal (enskilt) med lärarna ändå...
Btw, jag börjar tänka att David Tennant kanske inte är snygg iaf, alltså. Jag såg en videosnutt där han typ (för ett dr Who avsnitt) ska fäktas med en Sycorax (jag är en NÖRD!) och så tränar dem. Han har så fula shorts på sig att jag började asgarva! Typ; jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖER! (Sirius' stavning!)
Tyvärr Mr Tennant, du blev inte lika sexig i mina ögon hädanefter. Snacka om att jag är utseendefixerad när det gäller honom (är det inte när det kommer till mer vanliga människor) men det här med dessa groteska shorts och sexig Doctor, funkar bara inte...

NU ska jag kila (hittade BBC's Doctor Who sida), ses!
Ciao!

Inga kommentarer: