lördag 28 mars 2009

Bad wolf

Where's your head at?

Emma F har köpt "Tithe" och hon kommer att älska den, det känner jag på mig! Min andra vän Emma L har lånat "V för Vendetta" av mig och sett den tre gånger, jag gillar det!
Senare har jag fått reda på att en av mina vänner typ hade rakat (hade jättekort) av sig håret för ett år sen och det ger mig bara med mod till att göra det. Har sagt att antingen kmr jag att skaffa dreads eller raka av mig håret under min gymnasietid. Ja, det kmr nog inte att bli dreads iaf eftersom jag tappar jättemkt hår när jag färgar det...

Nej, nu ska jag kila, ut med Annika (min Hulken Carola). Skulle nog ha gått på fest ist, men jag var/är fett o-pepp på det. Lev med det :D
Imorgon är det kak-kalas hos en väldigt chill och underbar människa och innan dess ska jag cykla med papput, lol.

p.s; jag jobbade idag
p.s2 ; jag längtar tills nästa helg..
p.s 3: snart SIESTA!
p.s 4: snart 17!
p.s 5: VÅREN ÄR HÄR!

Ciao
/H

1 kommentar:

h sa...

hoppas det var najs på kak-kalaset! synd att jag missade det :/