söndag 8 mars 2009

lol


-`e säger:
btw, jag har typ hanna-abstinens saknar dig så mkt.


Alltså, jag blev glad, fler borde lida av Hanna-abstinens, jag har inte träffat folk på typ en vecka, ingen skola, inget Malmö, inget Dia Psalma, ingen kontakt med yttre världen förutom via telefon o sms.
Ibland är det skönt att bara skära bort världen utanför huset men inte när det i det paketet ingår gratis maginfluensa. Vilket det ingick i mitt paket. Så jag har varit lite låg, haft terapeut liknande samtal med en familje medlem och ja, det har klarnat lite mer i skallen.

Idag kollade jag på Merlin, BBC's nya barn/ungdomsserie på ettan. Jag har sett varenda avsnitt och jag gillar det, mycket. Men å andra sidan så är BBC bra på sådana serier (de har bl.a gjort Doctor Who om jag inte misstar mig fullständigt), dagens avsnitt. När jag har sett typ halva vrålar mamma från rummet bredvid att jag "inte behöver kommentera hela tiden" varpå jag svarar att "det gör jag ändå och du får lite leva med det!".
Jag kommenterar ofta när jag ser på TV, nästan alltid när jag är själv vid TVn. Men jag tycker inte att det är så farligt, även fast jag nog verkar som en gammal tant när folk läser det här.

Men ja, jag sitter och glor på Merre och blir förbannad på Uther, kungen alltså. Skådespelaren till Uther heter Anthony Head och har spelat en eeeh, Krillotane (?) i Doctor Who. Han ser lite läbbig ut...

Som sagt, läbbig. Men aja baja, Alfons! Inte röra sågen!

Tjingeling/ H

Inga kommentarer: