onsdag 11 mars 2009

*tihi* LOL


baka baka liten kaka. Emelie, om du någonsin kommer att läsa detta: jag älskar dina kakor!
Bakade dem själv idag, goda, visst men de smalt (?) inte i munnen.

Jag tog bussen hem med en och annan tanke i huvudet.
Det här med kärlek alltså, vad exakt innebär det?

Att man
-känner pirr i magen när man ses och får svårt att andas?
- känner att man kan vara sig själv med honom/henne?
- vill ha sex med honom/henne?
-vill träffa henne/honom?
- känner sig speciell när X ser på en?
- att man kan veta vad X tänker på?
- att X's ögon glittrar när man ser på X?

Men på riktigt, vad innebär det?

___________________________________________
Jesper ringde mig idag, min ena storebror för er som inte vet det, Kings of Leon spelar på Hultsfred i sommar, han sa att om jag ville dit så kunde jag åka med honom. Jag ska dit, SOM FAN! Sen berättade Jesper att han hade hittat världens bästa födelsedagspresent till mig, jag blir nyfikon (jag vet att det står nyfikon med "o"). Sen sa han att han och Herr S ska se på Che Guevara filmen (som har biopremiär på fredag) på söndag och frågade om jag ville haka på, vilket jag ville.

Det är kul när Jesper ringer mig, inte bara för att han säger de mest random saker utan för att ja, han är min bror och det är trevligt att höra av sina bröder ibland.

Nu ska jag gitta*

/H (".. and you may call me 'V'..")

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra fråga faktiskt, vad det innebär egentligen. jag skulle nog säga att allt det där stämmer. förhoppningsvis iaf :) men vad det innebär.. jaadu. vad innebär vänskap egentligen? niceness liksom.

antar att du hade mitt nummer inlagt, annars vare jag som såg dig vid maxi igår. haha :)

Anonym sa...

bajs :)