lördag 22 augusti 2009

u wanna dance, I bet u do.

Lyssnar lite på Lady Sov. och väntar på att min hennatattuering ska "torka" (som för övrigt är lite fail). Har firat min mammas b-day idag med mat/ fika på kolonin, det var trevligt, lagade mat med Jesper och Jenny. Fan, det är något fel på dem alltså, de har alltid så sjukt snygga kläder!
Igår var jag på Malmöfestvalen med några vänner och det var chillen, men sen blev allt piss för mig ett tag och jag spydde galla över folk (inte bokstavligt talat) och det kändes bra.
Sen var det ju fete-dans på Familjen, helt jävla underbart! Dansade som en galning.
Sen blev det lite förvirring och sen åkte vi hem, Emelie o Siri hade redan lämnat oss ("Vi är neutrala, som Schweiz") och vi andra gick från Ramlösa till hem.
Somnade ändå inte föräns vid tre-fyra, sen upp vid tiotiden och fixa sig själv, till J&J och bakade, som nämnt ovan. Så nu är jag ganska trött, på typ allt och alla. och på facebook. på Sofie som drar till huvudstaden, och på mig själv för att jag strör pengar omkring mig.

Skolan har börjat och det känns ganska bra, längtar dock inte till vissa lektioner/lärare, men det är helt okej och den här terminen ska jag fan gå upp och vara med på idrottslektionerna istället för att sova. AAAH, det kommer bli en jobbig termin om vi börjar åtta varje morgon.
men salt, vi ses/ H

- Too many Mutha Uckers, Ucking with my shi-

2 kommentarer:

josefin sa...

hur kommer det sig att jag alltid tänker "chillen med sillen" när nån säger chillen?
kan det ha nånting med dig att göra kanske? :P haha
jag längtar inte heller till vissa lektioner/lärare :S

gillar btw att läsa din blogg :D
kram!

Sofie sa...

Jag är trött på mig själv också.

Kanske hinner vi ses i veckan? Och kanske vill du komma till huvudstaden och hälsa på mig? Det hade jag tyckt om. Ja.