lördag 29 augusti 2009

en larv direkt från Thailand beställd? Smakar utsökt.

Before this night is through I wanna do bad things with you...

När jag kom hem från min "testa på en träning, fäktning" med Josefin så var jag urtrött, som sig bör. Jag duschade och när jag lagade mat snackade jag om livet med pappa, senare när vi åt upptäckte jag till min fasa att jag hade en larv krypandes på mina brallor. Jag dog.
Jag tog bort den och sen satt jag och pappa och bara äcklades av tanken av att den kanske hade kommit från mina nykokta nudlar... Vart skulle den annars ha kommit ifrån? Byxorna kom direkt från tvätthögen, och larven levde och var jääävligt äcklig.
Jag tänkte bara på att jag fan kunde ha käkat den, eller om det fanns fler. Så jag åt min mat med försiktighet och jag granskade den noga.

I morgon ska jag göra min läxa i psykologi hade jag tänkt, och det kan bara bli kul. Jag gillar det redan och då har vi bara haft en lektion.
Nu ska jag kila, vi ses.

p.s- fan vad jag älskar mina baggybrallor, what more!
p.s2- "känner du att något saknas i ditt liv? Köp den nya Opel Fitta, garanterat en lyckokälla!"
/H

1 kommentar:

Josefin sa...

hahaha, som jag börja skratta när jag läste ps2 :D
btw, längtar till lördag! :D wii!