fredag 7 december 2007

Dreams Be Dreams

HerreGud, kan du säga mig varför jag alltid träffar på killar som sedan visar sig vara perversa idioter? Kan du berätta för mig varför jag alltid blir så jävla nervös när det gäller att våga och träffa nytt folk? Nej, det är klart att du inte kan, i så fall hade jag väl fått ett s k tecken nu? Eller, kommer från en som är ateist.
Har tillbringat lite tid åt att skratta åt MrS 's berättelser och sedan har jag letat efter en "Che-Basker" har hittat en, och nu har jag inget att göra. Kina (en fritidsgård) sen kanske, om jag pallar. Har ju inte träffat Ms C på ett tag, eller de andra i deras band. CAROLA!!
Jag ska överlåta datorn till pappa.
..
Vi får se om det blir något i helgen, är lite sugen men man behöver ju inte överdriva. Skulle vara kul om alla tjejerna kommer, tror dock inte att det kommer att ske om det inte kommer några killar, you fools! Utan killar kanske det inte blir någon sexig hångelorgie med fulla tonåringar, men hey; Är det verkligen så viktigt?
Man kan ha kul utan dem, eller bara snacka skit...´
"Margaretha från ICAMAXI i Malmö har beställt en rosa papperskorg!" Haha, minnen för livet..
By the way, innan jag pyser så ska jag bara påpeka att jag är bra på att ljuga..
/ Hanna

Inga kommentarer: