söndag 9 december 2007

Today, I love Mah life

Okej, fest igår.
Jag hade HUR KUL SOM HELST!!!
Hannas (typ första) feststatus: 4cigg, ½ alkoläsk, 1 ½ öl, 2 liter colacola och chips och annat dylikt.
Kul hade jag i alla fall, ms A, ms A, ms F, ms N, ms C, ms M, ms O, ms E, ms J verkade ha kul. Vi dansade till samma låt från 19.00-23.00 sen kom vi på att ms F's brorsa hade annan musik än "gimme more". Men, som sagt, minnen för livet. Visst det hände en del missöden och annat som vi inte ska dra upp nu men överlag så älskade jag mitt liv. Det blev bara tjejer ok, ms F's bror och hans kompisar var ju där och hade sin lilla fest. Men inga hångelorgies, tack tack. Inte med dem i alla fall. Och sen vid 01.00 så fällde ms M en tår och sa att hon kommer att sakna oss efter att vi har slutat 9:an. Jag garvade ljudligt och tänkte att det är rätt förvånansvärt att vi i 9B har kommit så pass nära varandra under detta sista år tillsammans att det är sjukt. Okej, 9:an är inte slut ännu, men det känns ändå som om jag faktiskt kommer att sakna en hel del av min sjuka klass. Och jag som har i hela 8:an sagt ( som mantra) att: det är bara ett år kvar sen är det gymnasiet, det är bara ett år kvar... Jag är inte rädd för att börja gymnasiet, men det kommer väl så småningom.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, eller något för att vi har matteprov och jag vill gärna behålla mitt G. Och jag vill gärna få MVG på mitt So/No- miljö prov.../ Hanna

1 kommentar:

Sofie sa...

Sprit och cigaretter är dåligt för kroppen, säger de.