torsdag 6 december 2007

Mitt Liv Ditt Liv, What Ever. Jag vill.

Inte mycket skola idag nej.
Men fick ändå gå upp dit och bräka ur mig att jag ville ha ett hemtenta papper, nu är jag klar med den. Jippie! Pappa har hjälpt mig, han är den bästa pappan EVER!
Men i alla fall, får jag inte MVG på detta så kommer någon dö, mer eller mindre.
Snart matteprov och jag måste kämpa som en gnu för att behålla mig G, som sagt; matte är inte mitt bästa ämne precis.

Har tydligen fått en låt som heter " smoke that weed" eller något, tack så hemskt mycket ms M, för den har ju inget med mig att göra nej.
Annars då? Nja, inte mycket. Lyckades dock få en timme "ledigt" från mitt ivriga pluggande igår så att jag kunde se Heroes, och jag satt som vanligt helt hänförd framför tv:n och sa: " Ta ut glasbitshelvetet! Era jävla mufflon! Han är ju inte död, ligg inte över honom och böla! Ta ut glasbiten!" Ja, en onsdag i mitt liv.

Annars så har jag ju mer eller mindre försökt tvinga mrJ och mrS att berätta om CR dör i Heroes, utan svar.

Nej, nu ska jag pysa lugnt ut ur datadrogen och sväva iväg till tandborsten, mot nya äventyr/ Hanna

Inga kommentarer: