torsdag 3 juli 2008

FOR ASLAN!

haha hej, klockan är sent.. Jag och Ms A.A-M har nästan (för typ en timme sen) kommit hem från bion, vi var på premiären av Narnia- Prins Caspian (Han som spelade Caspian var snyygg!). Filmen var väldigt bra och vi hade väldigt roligt! NU är vi trötta och vi ska snart laga mat, lyssnar på softa Jack Johnsson låtar. Idag har jag hunnit med mycket och det är nice, i morgonska jag träffa några vänner och lite annat...
Jag träffade Ms C.B-M idag också, det var kul och bra. Känns som om vi behöver ses lite, bara hon o jag. Äh, nu ska jag dra och hjälpa Ms A.A-M med disken!

Btw; jag ringde till ¨Sthlm F", han verkar mycket trevlig, vi ska höras i morgon. Ha det gott allesammans!

/ Hanna

Hanna berättade tydligen inte om "for Aslan" det var våran favorit replik i hela filmen. när söte nallebjörn kommer med sin mörka röst (långsamt) "fooooooor Aslan" HAHAHAHA! asgarv ^^ för att inte sedan vara rädd när vi gick från bion till lägenheten gick vi runt och sa "for Aslan" Thihihih ^^ / A

Inga kommentarer: