tisdag 22 juli 2008

TLC - Creep

Så jävla onödigt.
På väg hem från stan idag/ikväll var jag skitförbannad, jag bör egentligen inte ta upp det nu men jag kan inte låta bli. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ungefär så känner jag mig nu, mer eller mindre.
Jag tänker i alla fall inte berätta mer om mig för den personen, det är något som är säkert.

Jag och min bästa vän var ute igår och gick, powerwalkade rättare sagt. Kände mig jättenördig, de enda som "powerwalkar" eller går med stavar i mitt område är rätt eh, gamla. I alla fall så gick vi i dalen och när vi kom ut till någonslags platå så gjorde vi lite yoga och taekwondoövningar jag kom ihåg. Det resulterade i skratt, smärta och svett vilket (för mig) låter rätt lyckat! När vi kom hem (och jag åt frukost) upptäckte vi att vi hade varit ute i tre timmar (power to the people!) och det var nice.

Nu ska jag sätta på någon film eller något, eller spela sanning och konsekvens på msn med ngn kul människa.
/ hanna

Inga kommentarer: