måndag 14 juli 2008

silly

Haha, okej jag har precis avslutat den antagligen dummaste msn konversationen på länge. I'm sorry baby, men du har verkligen inte greppat grejen. Det började väl mer eller mindre med att jag snackade om att jag inte skulle kunna träffa en kille som inte är vänster och att en del killar bor lite längre upp än Skåne.. och min buddy på msn svarade: du borde börja träffa killar i din närhet.
Jag sa: ja, men vet du hur FÅ killar det finns i Skåne som är vänster?

Han: Du har höga krav hehe.

Han: men vad jag tror så ska du nog bry dig om hur de behandlar dig istället för att bry dig om vad de har för politik

Jag: hur ska jag kunna göra det när det är samma sak?

Han: du kan träffa en kille s0m behandlar dig skit bra men han röstar på moderaterna eller piratpartiet eller skiter i att rösta. Men han kan ändå behandla dig som det bästa. Tror du inte det?

Jag: nej. jag skulle heller ALDRIG kunna vara tms med ngn som inte är vänster, förstår du det?

Han: Nej, därför jag kan inte låta mina känslor för någon bestämmas över vad hon tycker politiskt, om hon är underbar så skiter jag i sådana saker.

Jag: man kan inte säga så! det är det du inte fattar

Han: nää det är det som du inte kan förstå. för dina åsikter styr över dina känslor. om du någon gång träffar en kille som är skithärlig, som du gillar men har inte samma politik som du kommer dina känslor att försvinna?

Jag: MEN DET ÄR INTE SÅ ATT EN MODERAT SKULLE BEHANDLA MIG SOM VÄRSTA PRINSESSAN. ENS POLITISKA ÅSIKT SPEGLAS I ENS PERSONLIGHET.

Han: jaså. jag känner några som är sverigedemokrater men är skittrevliga och behandlar sina tjejer som prinsessor. man hade aldrig kunnat tro att de hade den åsikten
...
Citat från Mr F.K (sthlm killen) efter att ha snackat lite om det ovan; "Det sägs ju att Hitler behandlade sina flickvänner ganska bra också ju.."
Hejdå./ Hanna

1 kommentar:

Sofie sa...

Jag bodde tillsammans med en folkpartist i två år. Tycker du inte om mig längre nu?