lördag 12 juli 2008

one for my tired back


Jag känner mig så jävla cool. Allvarligt talat, det gör jag. Av två anledningar: 1, jag har fått min pappas gamla dykarklocka. 2, jag har varit ute med kamrat och rev i ca tre timmar! Vi är ju bäst.


Nu vet jag vad jag ska göra på tisdag, det var/är ju lite random i sig; jag ska träffa Hulken Carola. Det blir nice, misstänker dock starkt att dagen kommer innehålla x antal "FOOOR ASLAAAAN" rop.


- ... säger:
vad gör du på tisdag?
Björnen i Narnia säger: foooor Aslan säger:
inget, tror jag, vad hade du tänkt dig
- ... säger:
om du ville va?
Björnen i Narnia säger: foooor Aslan säger:
visst, love to!
- ... säger:
YES XD!!!
- ... säger:
jag ska snart gå
- ... säger:
så har du ngt på hjärtat så tryck ut det nu
Björnen i Narnia säger: foooor Aslan säger:
hahahah, nej men gött, jag hör av min på tisdag, okej?
- ... säger:
Jappdililido ^^


Man kan inte annat än älska henne, allvarligt. Jag har ju verkligen inget intellektuellt att komma med nu så jag tackar för mig. see ya! / hanna

Inga kommentarer: