söndag 13 juli 2008

hello- bilden är så random!

JAG HAR GJORT DET!
JAG HAR BESTÄLLT DOCTOR WHO SÄSONG 2!!!! Läbbigt!
Jag tackar min pappa, annars hade jag råkat beställa fyra stycken och då hade slut summan legat på ca 2500 svenska kronor... Nu är den på ca 580;- och jävlar vilken grej (amazon.co.uk for the win!).
Jag längtar tills det kommer, då ska jag ha maraton så in i!

Ja, jag erkänner att jag lyssnar på Amy Diamond och jag gillar det. Jag efterlyser brännskivor, till billiga priser. Om någon vet något ställe med billiga brännskivor så hör av er!

Min vecka är nice,
måndag: klistrad vid telefonen^^
tisdag: umgås med Ms A. A.M (så NICE!!!!)
onsdag: demonstration, jävlar. Be there or die. kolla här för mer info (fortsätt annars att läsa på den sidan, hon är riktigt bra!).
torsdag: på morgonen ska jag o pappa till banken och fixa betalningen till Doc. Who. sen ska jag träffa Ms C. B.M (och jag ska INTE missa Robin Hood den här gången. 20.00 - 21.00 på kanal 4.). Det blir nice.

Om jag inte har berättat det så ska jag jogga/gå varannan dag, i en timme. INNAN FRULLE!
Vi får se hur det går... Jag sitter och tittar i en broschyr om väskor på sidan http://www.freitag.ch/, det är snygga väskor. MEN jag har icke råd, kvinnan ifråga (jag) ska till Bakken om några veckor. och DET kommer att bli ganska intressant, om vi säger så.
nej, jag ville mer bara att folket, framför allt alla som har fått lida av mitt Doctor Who tjat, skulle veta att jag har beställt boxen. Aaah, Ms E.L du är välkommen till mitt maraton om du vill^^
(annat folk är också välkommet...)
/ Hannah (jag funderar på att måla mina rumsväggar gröna.. fast bara två.. vad tycks?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill komma :D:D:D:D är det en ny doktor nu va ? cant wait.

Hannushka sa...

jepp det är det, aaah! jag är så lycklig, vi får bestämma datum ok?
Lo vill komma hem till mig o knarka dr who.. nice! nej men vi hörs