lördag 31 januari 2009

If u call me now, i'd come running.


Gårdagen var lyckad, efter mycket om och men hittade jag kastrullerna i UGNEN! Då hade jag kånkat med mig en kastrull från hem. 
I skolan stack Trion ( jag, siri och corre) ner till GA och åt kebab o falafel på happy time. Vi såg också en bil som hade kört över en falukorv! Korven var stenhård och vi tog foto på den, random!
Senare på dagen cyklade jag hem och Corre följde med till lgheten ett tag, vi åt glass och kollade på ett utube- klipp som hette "bro rape", det var riktigt jävla kul "yeah.. I like to smell like an axe.." eller " *sniffing* - have u sprayed Axe on this dildo? - Yeah, like a can and a half.."
Haha
Senare kom Carro-Caroline och vi lagade mat, kycklingfilé och pasta.. We like. Sen så ska jag säga detta: jag är ingen "Donnie Darko"- oskuld längre, vi såg den igår. "Frank" skrämde visserligen skiten ur mig, en det var en jävligt bra film!
I alla fall så var det trevligt att laga mat o sånt med C. Det gillar vi.

Nu lyssnar jag på The Offspring, och det framkallar minnen, fan vad de är bra! "Americana" är en låt man bara måste höra! Men nu ska jag nog röra på mig, ska diska, duscha och måla^^ses/ H

p.s Jag har ett krav; ibland måste jag vara ensam. Jag har alltid haft det "kravet", det finns en del människor runt omkring mig som inte förstår varför jag tycker att det är så viktigt att få vara ensam ibland. Jag har vänner som har så mycket aktiviteter, träningar, skola och flera aktiviteter utöver det.  Jag undrar om de någonsin tar sig tid att vara ensamma? Visst, alla tål mer eller mindre aktiviteter, jag är ju ganska känslig när det gäller att göra för mycket. Alla behöver olika mycket ensamhet. Men jag tror att det är bra för dem som flänger runt till det ena sen det andra att bara ta en dag och vara ensam, man behöver inte isolera ihjäl sig i sitt rum. Jag menar bara att folk behöver må bra och fundera ut sig själva, lite grand sådär. Känna sig mindre splittrad, veta att idag så har ingen några krav ang. mig, jag behöver inte göra något för ngnannan idag är jag min egen.
I mitt fall skriver jag, sjunger falskt utan att bry mig om att mina föräldrar får höra, jag dansar i mitt rum tills jag blir svettig, tänker, läser, målar... Gör saker jag tycker om utan att behöva prata med någon, lyssna på någon, umgås med någon. Jag tror att det är viktigt att vara ensam igen./ H

1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket