torsdag 28 februari 2008

Do the Bartman

"And now you can't turn back, 'cuz this road is all you'll ever have!"
Ser två postherrar och damer pumpa sina däck. På cyklarna då, något man aldrig sett förut. Jag ser nog postdamer/herrar som lite övermänniskor, allvarligt talat; de går upp äckligt tidigt på morgonen för att CYKLA runt i olika områden och dela ut VÅR POST! Så mycket cred de ska ha!
Postutdelare är underskattade!
Fick precis godis av pappa= tankeläsare! Jäkla tur att jag är klar med kostdagboken, och tur att jag lämnade in den i tid, annars hade jag bara kunnat få G (det är sjukt, jag vet). Inte för att jag kommer att få mer än G annars då, men asså jaja!
Haha, fick spel idag i skolan! Men jag gjorde dock inte så mycket åt det hela. Min lärare "uppskattade inte " att jag svor och sa "kötthuvud" till en irriterande kille som tog FÖR mycket plats. Dock brydde min lärare sig inte ett piss när alla killarna pratade och mobbade varandra. Jag vet inte vad som skulle hänt med mig då (typ skulle ha ställt mig upp och skrikit; din jävla mansgris!) om jag inte hade kommit att tänka på en sjukt rolig sak som Ms O berättade för mig idag.
Aaah, roliga saker. Skratt är också underskattat! Fett mycket! Simpsons och Doctor Who är också fett underskattade. Och skolan, böcker, musik, människor, choklad!

Herregud, här kan jag sitta i all evigehet och rada upp saker som är underskattade!
Men jag ska nog inte göra det...Nej, det ska jag inte göra..
Ska på bio i morrn med skolan, Schindler's list, tror jag att den hette. Sen efter den sorgliga filmen är det Taekwondo. Och sen vet jag inte... Vi får väl ta och hitta på något. Det var i alla fall bra att mötet blev flyttad (Ms S, Ms S och Mr P), annars hade jag missat Tae. Danke danke.


Nej, nu ska jag skriva på den där jäkla novellen, tack Anna för inspirationen jag fick när vi gick hem idag!
/ Hanna


1 kommentar:

Sofie sa...

Det känns bra att jag har dragit dig ur träsket som består i underskattning av Marabou mintkrokant. Jag känner mig ytterst nöjd med mig själv när jag tänker på det faktiskt.