tisdag 19 februari 2008

Hands open


Tack för igår!
Jag hade jättekul igår, och jag skrattade rätt mycket.
Skit samma om han skrattade när jag sjöng bä bä vita lamm, det är väl bara för att jag vågade göra något som han aldrig skulle gjort. Vi vann ju ändå, 10kr i kiosken tackar tackar!
Sen påkvällen var det också trevligt värre! Och tack Ms S för att du introducerade mig i mintkrokant marabou. Nu är jag fast i glass-smaken! Tyckte att det var snyggt med fyra på en och det var kul med klister i ansiktet, men jag fattar om inte du tyckte det.
Ni andra gjorde en jävligt bra jobb, creeeeeeeed! Och Hulken Mr J, du är sjukt snabb! Tack (igen) för att jag fick sova hos dig.. Nice var det, god frulle och ta det lugnt!
Trevligt att träffas.

Och ja, jag tycker att det är synd att DU inte fattade. Jag har nämligen inte så stor lust att förklara det vidare för dig, vill helst inte att du tar upp det igen, NÅGONSIN! Jag frågade bara, en enkel jobbig fråga. Ett ja, eller ett nej var det enda jag behövde.. Ta det lugnt nu, jag attackerar dig inte.. Hej då.

Men asså jaja.
Nej, nu ska jag fortsätta med mitt engelska arbete. Jobba Jobba JOOOBBA!
/Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

men duuu