fredag 8 februari 2008

Hooya, Javiiiiiiiisst!

Jaja, skulle varit i Påarp nu, men så kan det bli när man inte har lust att vara vaken i två dygn. Eller, det har jag ju (lust alltså) men jag vill ju spela MAFFIA!!!
Herregud det där s k rollspelet har stigit mig åt huvudet.
Nej, men tror att det kommer att bli bråk mellan några polare där i Påarp, kanske inte. Men jag hade inte någon lust att vara där, ville bara chilla idag.

Mr Manhood har snackat med mig.. Blablablabla, in i ena örat och ut genom det andra. Hörde att han sa "förlåt" i alla fall och det var det som betydde något!

By the way så fick jag MVG på mitt första nationella... YES! I'M THA MASTER!!
Men men, nej nu kommer Ms C så jag får väl lägga ner lite.. Ha det gott!
Ciao! / Hanna H.I Andersson

Javiiiiiiiiiiiiisst!

Inga kommentarer: