torsdag 7 februari 2008

It's magical times that we live in.

"I've never seen a wild thing sorry for itself. A bird will fall frozen dead from above without ever having felt sorry for itself " D.H Lawrence

Ja, jag vet. Filmen jag har hört det i från är inte bra. Eller jo, i och med att jag har sett den fyra gånger på två dagar.
Men men, tror att jag snart får ge den till Ms J. Men vännen, du får nog vänta några dagar till.. Jag ska bara kopiera lite.. G.I Jane for the win.

Annars då? Jo jag sitter i skolan, kvarsittning. Mr S (ja du!) får mig ständigt att skratta. Speciellt på Nationella provet.. Haha! Du är bara för kul. Även fast du inte fattar att det du påstår inte stämmer. För vi är inte tillsammans och jag tycker att du bör fatta det nu.
Och nej, jag förnekar ingenting eftersom det inte finns något att förneka: VI ÄR INTE TILLSAMMANS!!!! Hoppas att du fattar det nu och hoppas att du slutar irritera mig med det där, du vet vad jag snackar om!
See Ya/ Hanna boom chicka wanna! (tack tack Mr S för mitt nya nickname!)

Inga kommentarer: