lördag 16 februari 2008

Sherlock på nya äventyr.

Bilden: Eat this! Jag ser ju chill ut!---->>>
Jaja, vi kan väl börja med i tisdags, träffade lite gott folk på kvällen och skrattade. UV for the win, jag och Ms S (som skjutsade mig hem, tack tack) fixade en sak vid mig och yeees! Jag kom hem vid 23.00 (lite tidigare kanske), underbart!
Somnade vid 00.00 och väcktes kl 06.00 av min väckarklocka. Just det! Vi skulle ju vara vid kongresscenter klockan 08.15! Men YES! Så, jag fixade frillan och kläderna, frukost och tänderna och sen skulle jag möta Ms A och Ms O på ättekulla och ta bussen.
Väl på KC (kongresscenter) lyssnade vi på en överlevare från 2:a världs kriget..Han var en bra föreläsare!
Sen var det Happy Time och gå på stan med Ms A, Ms N, Ms E, Mr D och Mr S. Vi gick till Kullag. och jag hittade: EN DVD MED FÖRSTA SÄSONGEN AV DOCKTOR WHOOOOOOOOOOOO!!!! Kort sagt, jag dog. Kostade "bara" 379:-, IT*S BLOODY MINE! Men jag har inte köpt den än..

Alla Hjärtans Dag brukar man ju vara med sina älskade och se på romantiska filmer och hångla. Jag tycker att Alla Hjärtans Dag är jobbig. Så, vad gör man?
Jo, på Alla Hjärtans Dag så satt jag, Ms M och Ms O och såg på skräckfilm! Jo, sant sant!
Kul som fan var det faktiskt, även fast filmen hackade och även fas vi höll på att kissa på oss och även fast jag nästan skrek högt när Ms M's mamma kom in i rummet. Love you guy's!
Så på fredagen så var det ju nice!
Taekwondo på fredagen efter skolan (tack ättekullaskolan dör att vi får testa Tae. gratis!!!) med några coola vänner! Kul som satan var det, ont i ryggen idag, javisst! Men det var ju as-bra!
Hängde inte med till Jutan sen på kvällen, hade ingenting med umgänget att göra, jag var bara supertrött och ville inte stressa. Tack Ms A för a lovely busride!
Så jag satt på kvällen igår och åt godis och såg på film.
Jaja, vi får se hur allt blir idag, har en del på g.. Aja, ska bara göra en sån här grej först!

Namn: Hanna H.I Andersson
Smeknamn: Hanna Banana boomchicka wanna, Hannis, Dockis, Jesus-Carola, Hanna Banana. etc.
Anser du själv att du är snygg?: Nej, (ibland). Kanske borde jag göra det..
Pepp just nu: Helt ok pepp.
Har någon varit otrogen mot dig? Haha, inte vad jag vet i alla fall
Hur många på din polarelista har du hånglat med? en, haha!
Är du svårflörtad? Nej, men mer trögfattad t ex: "Flörtar han med mig eller är han bara min kompis?", typ så.
När är du född? 2 april 1992!
Vad gjorde du igår kväll? kollade på film och chillade. Åt godis..
Har du nytvättat hår? Nej, inte nu..
Vad luktar du nu? Gott..
När blev du fotograferad senast? Har ingen aning!
Saknar du någon nu? oh, ja! <3
Använder du icq eller msn? MSN förfan!
När fick du senast en present? 14/2 2008, haha!
När drack du senast? Länge sen.
Har du några högklackade skor? Ja, men det är mer sommarskor.
Vilken är din favoritfärg? Röd (såklart!) och grön!
Har du blivit hotad via telefon? Yepp, men antagligen var det en busringning-
Goth eller pop? Huh? No comments, är Hanna!
Vill du ha barn? Antagligen ja, men det känns ju ganska avlägset!
Hur ofta loggar du in på helgon? Aldrig, har inget account!
Längtar du till din nästa födelsedag? Japp, men ändå inte. 16 förfan!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nja, fick höra att jag såg äldre ut i rött hår och that made my day!
Har du rakat dina ben någon gång? Yepp
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska och lite spanska
Skulle du kunna ha silikonbröst? nja, om jag inte hade haft några bröst överhuvudtaget och mådde psykiskt dåliga av det så ja, men inte som läget är idag.
Hur många hål har du i öronen? 2 men funderar på att utöka min samling.
Jag älskar: Min familj, vännerna, Kuba och Che!
Jag hatar: många..
Just nu är jag: Glad, och sugen på att skriva.
Just nu är jag inte: Sminkad och jag har ont i hela kroppen
Är du snäll: Ja, ganska. Men jag har mina jävliga stunder!
Är du blyg: Åh fan!
Tycker du att du har fin dialekt? nja, tänker inte så mycket på det.. Helt ok!
Vad har du på dig: Myskläder
Hur mår du idag: Helt ok, bortsett från träningsvärken..
Hårfärg: vet inte vad man kan kalla den, "föredetta brun/röd/mörkblond-look a like"!
Ögonfärg: Ett mer blått och ett mer grönt har jag fått höra
Syskon: 2 äldre bröder.
Favorit dag i veckan: onsdag, torsdag och fredag.
Hårfrisör: olika!
Klädaffär: olika, men tror att jag är ett H&M-barn
Favorit kläder: tjocka, stora huvtröjor och myskbyxor, men också kjolar och klänningar.. totalt beroende på humör.
Skola: Ättekullaskolan
Klass: 9B..Welcome
Trivs du i din klass o skola: Japp, ibland inte. Men nu när det är lov är det helt ok!
Favoritämne: Innan var det So, men nu är det nog svenska och bild!
Värsta ämne: matte, lätt!
Musiken: Hit me! Det mesta, inte så mycket för R'n'B
Dricker du? Nej, har aldrig blivit full, druckit lite öl..
Tycker folk du är snygg: jag är ytterst tveksam!
Är du en gottegris: Ja, choklad for the win!
Är du modig: Har väl mina stunder.
Gillar du att prata i telefon: Japp, om man pratar med någon som också kan prata länge i telefon!
Livshemlighet: Säger jag ju inte här, jag är ju inte helt jävla pantad!

/ See ya! Ciao! !Hasta luego! / Hanna The Loveable!

Inga kommentarer: