torsdag 15 januari 2009

15/1 2009

Jaså, dagen.
I-valshelvetet är fortf. ett helvete.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra för att slå ihjäl lite tid innan kl blev fyra. Jag och Corre satt senare på knudan och åt (girigt) Ben'n' Jerry - Strawberry/cheesecake- glass. Dan kom och satt med oss en sväng, det var trevligt.
Vid fyra pös Cornelia, jag ska ge dig gentjänst, u name one (förutom att jag ska skrika ngtmcDknudan)!
Jag drog mot "holy G.A" och slogs (säger man så?) av min egen dumhet när jag upptäckte att jag hade låst inne mig själv i ABF-huset, mycket listigt! Men eftersom jag har ninjaskills hittade jag en utgång och rörde mig mot Guds o Undersåtes bostad. Mycket lyckat, jag hittade: HERUEKA!

Väl där blev det matlagning, tacos was on the list, so to speak. Det blev sjuhelsikes gott och man satt nöjd och mätt i världens bästa soffa, hade jag varit katt hade jag spunnit...
Det blev allmänt snack och jag gillade det, starkt!
Senare blev det hallon och glass, jag har ätit glass ganska mycket de senaste tre dagarna, men det är livet!
Mystiska "dejter", dator-historier och liknande berättades. Men jag upprepar: jag gillade det, starkt!

Nu måste jag röra på mina isbitar till ben. Jag har nämligen asdålig blodcirkulation, spexigt eller hur? I morgon når folk mig på mobilen och jag kommer att bli rödhårig... Better get used to it! Synes era miffon!
TRAAA! / H

2 kommentarer:

Anonym sa...

du behöver bara va min vän hanna panna :)

fett med ninjaskills måste jag säga och jag kan knappast vänta på att se ditt hår irl! =)

Anonym sa...

Tack själv, Hönna!