tisdag 20 januari 2009

Katla.

Alltså. Jag hatar en viss lektion.
Vi har ett tema nu som heter "Favoriter". Jag känner mig som när jag gick i sexan, det är så barnsligt. Jag undrar om läraren väljer upp-fuckade teman med vilje så att vi verkligen ska känna oss som losers. Det skulle inte förvåna mig direkt. Vi satt först i en sk. ring och skulle berätta vad vi tänkte på när vi hörde ordet "favoriter". Så töntigt. Det var verkligen: "så emma *lägger hand på axel*, vad tänker du på när du hör..." Hela tiden, vafan. Efter fem pers så började man upprepa sig ju!
Ja, jag tycker att det är ett fittigt tema och jag har inte några speciella favoriter. Så... Jag tar en nödutgång och ska berätta om "V för Vendetta". Imorgon, vi fick reda på temat igår. Som sagt, inte världens bästa lärare heller.

Föresten så är folk jävligt dåliga med kommentarerna, och ja, jag vill ha kommentarer i MASSOR!
/H

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

sjfh

Anonym sa...

haha, snälla kommentarer :P

jag har inte gjort mkt mer på min redovisning. petra tror väl att vi är småååå barn :)

Anonym sa...

DU hannis :P jag tycker du är kass på att kommentera min också!! Så du får börja lite tycker jag;)

Glöm inte smset honey :)