tisdag 27 januari 2009

linje 5 från knutan imorgonbitti med Kajsa


alltså, jag pallar inte med den skiten igen. Vilket i sin tur leder lite till att jag inte pallar bry mig.

Morgondagen kommer förövrigt att bli ball, so to speak. Vi ska till Mr Atmos och säga: hallå hej! Och kolla på den sk. utställningen. Jag skriver "s.k" eftersom den suger, hårt. Så att det gör lite ont i bröstet. Det kan beror på Mr Atmos och hans "filurigheter" (läs: idioti) men det kan också bero på något annat, kanske att deras sexiga (och spexiga) koncept är lite åt helvete för borgligt. Eller att de som har "kommit på" idéen med hela utställningen rökte på ganska mycket under tiden som de hade brainstorming. Men, jag vet inte. jag bara spekulerar.
Men för allt i världen! Gå upp till Dropp In och kolla på utställningen som heter " Atmos", se om ni känner att ni blir emotionellt påverkade. Feel free to comment on it and please, tell me what u thought of it! Have a nice visit.

Typ. Förövrigt vill jag informera alla små nissar (och renar) där ute att jag har ätit ca tre mål MAT idag. Jag menar, skollunch, "middag" och pasta och (håll i er nu!) vegsås!

Smell ya'll lator! / Hannush