söndag 18 januari 2009

Protector-beroendeframkallande spel

Hejsan sveeeeeeeysan!
Igår var man på demo mot Israels krig i Palestina, mot Israels förtryck mot palestinierna. Vi var cirkus 2000pers. Jag träffade Corre, Moa, Yasse och Carro var med mig.
Jag gillade demon, väldigt mycket. Efter den så åt jag middag (firade jul alltså) med Carro-Line. Yes, the one and only! Det var skitkul på kinarestaurangen, på bussen fanns en kärring och senare på kvällen kom jag till Carro igen för att se på film och sova där. Det blev The Ninth Gate som film, apelsinätande och skattande. Senare blev det en massa G:n och vi kollade på Svärdet I Stenen och hon somnade. Vaknade igen för att hjälpa mig att stänga av filmen och så sov vi. Och drog täcket av varandra, en s.k mini-dragkamp. Jag drömde lustiga drömmar om rymdskepp, Doctor Who, Martha, Jack, jag själv och Caroline på en hönsgård. Fråga mig inte. Sen så drömde jag om en härlig utskällning och så vidare. På morgonen blev det scrambled eggs, jag gillade det även fast jaghatar ägg i alla dess former och smaker... Trodde jag iaf.
Men det var trevligt, senare gick jag hem och ut och joggade. Sen plugg. Eftersom jag är så jävla efter i ALLT! Bra start på det nya året, javisst!
___
Det snöregnar ute...
Jag vet inte om jag bör berätta att jag inte är sk "askblond/råttfärgad" längre, I'm a redhead! Know u like it! 'Cause I doooo! Jag är med på Cörrös devantArt eller vad det heter, i like it!

object width="450" height="695">

lend a hand by ~weetso on deviantART
Ja, en bild som Cornelia tog på mig, den är jävligt fin om jag får säga det själv.
I alla fall, jag börjar tio i elva imon så det blir en chill måndag^^ Ha det gött!
/ H

2 kommentarer:

Anonym sa...

fet bild, jag älskar den! :)

Anonym sa...

gillar bilden ^^
vad flitigt du är, ute och joggar och sånt. Mer än vad en annan pallar.
Puss på dig!!