lördag 10 januari 2009

you want my world.

Jag är glad. Alltså, Jag är glad!
22:22 kysste jag min mobilklocka och kollade på två sms från Kajsa. På det ena (den som "alla" har) står det: 22:22 - Han tänker på dig! ____ Men på Kajsas egna (den är sällsynt och jag gillar den!) står det: 22:22 - Grilla en ko.
Jag skrattade rakt ut.
Btw, så kommer det hända saker i april. Denna fantastiska månad, då folk som är coola fyller år. Ja, vårbarnen kommer snart att ta över jorden. Jag känner ganska många som fyller år i april, typ 10 stycken.
Jadå, jag och Corre tha filur ska fira våra dagar tillsammans och jag bör börja på hennes drakvantar (det är inget spexigt avslöjande, hon vet om det).
Jag pratar med Tedmsn, he's the one who define awesomness! Hans rumskamrat fick popcornen att börja brinna, världens bästa kock.
Jo! Igår var jag med alla bild och formareLuisiana i DK. Det var trevligt, utställningen var sådär, tavlorna min bror har (som hans vän har gjort) varit lite i samma stuk men min brors är WAAAAAAAAAAAAAAY mycket snyggare! I alla fall, på utställningen gick jag med de andra i Trion och Rebecca. Det var mycket trevligt, sen åt vi vår matsäck och Linnea frågade oss hur vi lyckas komma på sådana random, roliga saker HELA tiden och ja. Svaret på det är väl mer att vi säger det vi tänker på och vi kan veta vad de andra tänker (de andra i Trion).. Lite åt det hållet.
Jag kan inte säga att jag inte gillar det, vi kan vara mer seriösa också, det är bara att ingen annan ser det. Eller fattar det. Trion består förövrigt av mig, Siri och Corre. Vi köpte alla grisar som lät och plågade folk med på hemresan. Herregud, vi låter som om vi är typ 10 år.
Men jag vet att vi kan vara seriösa också, att vi inte skrattar åt allt och att vi har hjärnor, så att säga.
Jag borde kanske tycka att mitt s.k första intryck i min skola inte är det mest intellektuella men när lärare/elever/klasskamrater pratar med mig får de väl lära sig att se bortom det första. Eftersom jag kan vara jävligt verbal när jag finner det nödvändigt.

Btw (lite för att komma tillbaka till det "omogna/roliga" i mig) http://www.fukung.net/v/10898/SHAMWOW.jpg - helt underbart!
/ H

2 kommentarer:

Anonym sa...

april kommer bli så jävla fedt!
kände lyckan sprida sig när jag läste att du skulle börja på mina vantar... vad fan önskar du dig??
Iaf, Jag kommer leda April barnens attack och revolution över världen, det står i bibeln och JA, det finns en historia bakom det...
låt oss bara säga att jag behövde den högre maktens skriftliga godkännande (y)

inte säker på att folk vill veta vad vi tänker på alltid... meen, jag tror nog jag ska dra mig hemmåt! fuck you ;oo <3

(btw, jag lejde nån att plocka Ola o reinfeldt)

Hannushka sa...

heh, ja vad fan önska jag mig? david tennant? :) kom på ngt haha!