onsdag 28 januari 2009

don't worry










Jepp, Siesta! .... Jag agerar copycat från Sirius´ blogg. Men det är lovely!
Jag tror att jag ska kila nu, får fan börja sticka typ.
MEN! Jag har gjort (ska göra mer) matte idag och på alla jävla uppgifter hade jag rätt på. Hoppas att jag har samma flyt till provet nästa vecka, jag är ap-nervös. Typ får jag inte g på det så döda mig, lite. Jag fattar inte varför vi ska läsa matte B! Det är ju fullkomligt jävla onödigt, det kanske är för att vi ska ha behörighet men lalalala!

Idag var vi ju på Dropp In, skulle gå runder och lyssna på "guiden". Blev lite politiksnack i "det ovala rummet" och det gillade jag, starkt! Senare fick jag dock veta att "den där mannen" jag pratade politik med (so to speak) jobbar för kommunen. Trevligt trevligt, haha!
Utvärderingen av hela projektet skedde senare och som sagt, det kändes mer som ett klago/hot-brev till Mr Atmos. Men det har han förtjänat.

Nu ska jag röra mig mot telefonen.. Vi ses../ Hannush

1 kommentar:

Anonym sa...

komunens miljö-expert till på köpet ;P

jag kan snacka om de gloende fittorna imon ;P påminn mig bara.