måndag 12 januari 2009

Unicorn turds!

Msn är trevligt. Ola kommer dö när vi snackar, hoppas jag iaf.
(Back to MSN)
Man kan byta nummer på msn, man kan prata om sådant som är jobbigt att säga face to face, man kan berätta roliga fantasier man har, som att Aragorn och Frodo kom till mig igår. Frodo bråkade med Gollum på telefon, jag säger att det är bättre att han gör slut med honom. Aragorn ville klä mig i läder (han blir själv jävligt ond i läder) och Frodo kissade i garderoben. Aragorn ville trösta Frodo (han är så väldigt kär i Frodo) och krama honom men jag sa att det inte var läge för det.
Man kan berätta om problem och hjälpa folk med köp-val. Msn, connecting people.
Nu ska jag lägga in en video som får mig att skratta, potter puppet pals = kärlek.

"My parents are dead, my life sucks, i cant hold down a girlfriend and i'm surronded by f#*king goblins and s#*t all the time! I mean what the f#*k!"



Sen vill jag påpeka att tomten stalkar mig på order av Josse O och att "mitt-val"- sidan (där vi ska göra våra i-val) är totalt åt helvete up-fuckad. Meeeeeen, sånt är livet.
Smell ya'll!/ H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantasi-hanna- sjuk ;)
I digg your stil girl!!

På tal om ingeting, när ska vi tågluffa;) ?

PUSS

Hannushka sa...

jadu! nästa år?
på höstlovet? verkar inte som om London-resan blir av. annars kan vi ju samla ihop folk o åka till london?

Anonym sa...

haha... ron: they are magical goblins harry! magical!

voldemort: you want a piece of me?!