lördag 17 januari 2009

Bara en sak

Hej!
Alltså, jag har msn hotmail - shit som startsida på datorn. Av dagens 5 nyheter var det en som fick mig att garva; 7 roliga saker om sex. Typ.
Citat: " 6. Män tänder på...
Forskning visar att män blir upphetsade av lukten av pizza, rostbiff och apelsin.
7. Kvinnor tänder på...
Kvinnor tänder på doften av lakrits, gurka, lavendel och babypuder."

Mkej, män tänder på doften av rostbiff?! Och apelsin? (alltså, pizza luktar ju så jävla gott, jag känner att det verkar mer sk. rimligt.) Men lolz, män tänder på kött? Doften av kött, det låter ju så JÄVLA äckligt. Jag har ALDRIG i hela mitt liv hört talas om en man/kille som tänder på doften av kött!
Sen, att en kvinna ska tända på något som knappt luktar (gurka) verkar ju helt jävla sjukt och det där med att vi ska tända på doften av babypuder är ju bara obehagligt och syftar nog lite på att kvinnor vill ha MASSOR av barn! Inte sant. Lolz, könsroller.
I'll be off now..
/H.A

Inga kommentarer: