lördag 3 januari 2009

alltså, det är inte sant.

2009.
Okej, faktum
1: jag hade en jävligt bra nyårsafton, man tackar folket som bidrog till detta.
2: jag kom hem åtta på morgonen den 1:a dagen på det nya året, jag sov till 16.00
3:Jag stack ut och sprang efter uppvaknandet...
Fan vad trist, ett liv i punktform.

För någon timme sen får jag ett meddelande från mamma under dörren. En lapp sticker fram med texten: "MAT!" två sek. senare kommer ännu en lapp; "NU!". Seeepeee!
Men jadå, på måndag ska jag och (än så länge) Annika, Johanna N och Emma till Malmoe, trevligt värre, hoppas vi blir fler!
Nej, nu ska jag lägga in seeepee mkt musik på mp3:n, smell ya'll lajtor!
btw: Josse .O har fått granen över sig och fick en "trädkick". Hon är sjuk! :)
ses..Loooooooosers
Antonella Ruggiero = kärlek!

Inga kommentarer: