söndag 4 januari 2009

Hanna- wibbely- wobbely, timey-wimey- stuff.


Min vän Cornelia skrev en sak på sin blogg som jag bara måste citera;
".....Januari, 12 för barn?! vad i helvette?! Jo, och så skulle FRA-lagen dra igång.Jag uppmanar alla att göra uppror, eller som jag, sluta varje sms eller samtal med "bomba stockholm" eller "btw, jag lejde ngn för att plocka Reinfeldt"...."
Jag gillar det, starkt. Men så jag gillar ju henne också, starkt.
______________
Idag började jag dagen med att se på Doctor Who, jag såg de sista tre avsnitten igår och jag ville se den sista delen av det sista avsnittet igen, eftersom det är så jävla nice när "the Master" tror att han har besegrat alla och att Martha är rädd för honom (eftersom han ska döda henne) och så håller han sitt makt-kåta tal och hon börjar garva. WOHOOOO! Sen blir "the Doctor" snygg igen, så jävla snygg alltså, för att vara 945år...
Meeeeen, det är bra. Lite sorligt bara. Som alltid.

Senare (efter allmänt och dagligt käbbel med päronen) kommer Caroline. Fattar inte hur hon stod ut med mig, hon hjälpte mig med matten i typ fyra timmar! Det är sjuuuukt! Tackar tackar, mitt eget lilla mattesnille, jag älskar dig.
Jag-"Kolla facit...."
Carro-"Alltså, är det fel så... så piskar jag någon!"
Jag-".....är det piskvarning?"
Carro-"Det är piskvarning."

Btw, mina föräldrar ska betala min !Siesta! biljett. Ehhh, WOHOOOOOOOO! Helt underbart lycklig ju! Nu är det bara cash till annat på Siesta och sen Roskilde och London. I like it!
Så, vad ska jag göra nu. Antagligen ringa Annika eftersom vi nog ska till Malmö i morgon, men vi vet inte vilka som ska med och inte.
Jag bara måste skriva detta innan jag loggar ut; David Tennant är så snygg att det är otroligt och hans "scottish accent" är så cool...
/Hannush

Btw, så lejde jag någon för att plocka Reinfeldt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

så jävla rätt!! =D
drop the bomb baby

fett alltså, jag sparar till en systemare, ska betala piercingen och siesta samt! omg!

Anonym sa...

gillar ju dina föräldrar som fan!!! SIESTA - SIESTA - SIESTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!